بیوگرافی و زندگی نامه کامل یکی از اعجوبه های دنیای رستلینگ؛ جان سینا - قسمت دوم

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

بیوگرافی و زندگی نامه کامل یکی از اعجوبه های دنیای رستلینگ؛ جان سینا - قسمت دوم

cena_bio

 

» بیوگرافی جان سینا:

جان سینا، بازیگر و کشتی کج کاری است که در کمپانی WWE حضور دارد. وی در روز 23 آپریل 1977 در ماساچوست به دنیا آمد. جان دومین فرزند از یک خانواده 7 نفره است که در آن پنج پسر به نام های دن، مت، استیو، سین و جان زندگی میکنند. سینا 240 پوند وزن دارد و بعد از تحصیلات در آکادمی کاشینگ، سینا به کالچ اسپرینگفیلد رفت و فعالیت های ورزشی خود را در آنجا با بازی در یک تیم دسته سوم فوتبال آغاز کرد و جالب است که در آن زمان شماره 54 را به تن میکرد، همان شماره ای که با آن پا به WWE گذاشت. سینا به عنوان بازیگر هم در سینمای آمریکا فعالیت داشته است و از معروف ترین فیلم او می توان به تفنگدار آمریکائی اشاره نمود. یکی دیگر از نکات جالب زندگی سینا، این است که نام پدر وی نیز جان سیناست و این نشان دهنده علاقه زیاد پسر بزرگ خانواده به پدرش میباشد. سینا یکی از طرفداران پروپا قرص کارتون انیمیشن است و موسیقی کلاسیک راک نیز علاقه دارد. گفتنی است که وی هم اکنون در تامپا، فلوریدا زندگی میکند.

» جهت مشاهده قسمت دوم و پایانی زندگی نامه جان سینا از ابتدا تاکنون می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمائید.



آنچه گذشت:

در سوروایور سریز 2006 تیم سینا در مقابل تیم بیگشو قرار گرفت. سینا، سابو، کین، بابی لشلی، راب ون دام در تیم سینا و بیگشو، تست، ام وی پی، اوماگا و فینلی در تیم بیگشو حضور داشتند و در پایان تیم سینا برنده شد. اما استوری جالب سینا آغاز شد و وی به برنامه Champion Of Champions رفت و استوری وی با کوین فدرلاین، دوست پسر بریتنی اسپرس شروع شد و در این درگیری اوماگای بدون باخت، همراه فدرلاین بود و کوین در 1 ژانویه 2007 سینا را با کمک اوماگا پین کرد ولی پس از بازی از سینا F-U خورد! در ابتدای سال 2007 سینا رکورد شکست ناپذیری اوماگا را زد و کمربند خود را پس گرفت! در رویال رامبل و در یک بازی لست من استندینگ مچ، سینا به مصاف ساموآن بولدوزر رفت و باز هم اوماگا را شکست داد! اما شب بعد از رویال رامبل، چلنجر سینا برای رفتن به رسلمنیا 23 مشخث شد! سینا و شان مایکلز با هم تیم شدند و مقابل تک تیم چمپیونز آن زمان یعنی ادج و زندی اورتن قرار گرفتند و اتفاق عجیب آن موقع برد تیم سینا  مایکلز بود و آنها قهرمان جدید کمربند تگ تیم شدند تا سینا دبل چمپیونز شود! در 2 آپریل 2007 در راء، در یک بتل رویال 10 نفره برای تصاحب کمربند تگ تیم، همه حذف شدند و تنها هاردی بویز و سینا و مایکلز باقی ماندند که ناگهان مایکلز برگشت و سینا را حذف کرد! کمربند تگ تیم به جف و مت هاردی رسید و اوج هیجان به رسلمنیای 23 جایی که مایکلز باید با سینا بازی کند، رفت اما در آن بازی هم در حالی که همگان فکر میکردند مایکلز قهرمان جدید شود، سینا با STF بازی را برد و همه را شوکه کرد! در ادامه سینا در بکلش 2007 در یک فتال فور وی مچ موفق شد ادج، رندی اورتن و شان مایکلز را شکست دهد و همچنان بر کمربند قهرمانی WWE خود سلطنت کند!


پایان شکست ناپذیری گریت کالی و مصدومیت شدید سینا:

بعد از پی پی وی بکلش 2007، د گریت کالی که در آن زمان اوج هیل بودن وی بود، خودش را مدعی کمربند معرفی کرد ولی سینا توانست وی را در دو پی پی وی بعدی ببرد و اولین کسی باشد که گریت کالی را در دابلیو دابلیو ای سابمیت کرده است! سینا ابتدا در جاجمنت دی با STF توانست برنده بازی شود و در وان نایت استند هم با پین فال مسابقه را به نفع خود تمام کرد.

بعد از استوری کوتاه و دشوار با گریت کالی، رندی اورتن چلنجر جان سینا شد و در یکی از شوء های راء قبل از سامراسلم 3 آر کی او به سینا زد تا خودش را آماده بازی در سامراسلم نشان دهد اما سامراسلم هم فرا رسید و باز هم این سینا بود که توانست اورتن را شکست دهد و تایتل خود را حفظ کند. اما این پایان استوری نبود و در انفورگیون اورتن توانست با قانون DQ بازی را ببرد. پایان این پی پی وی جرقه ای برای دشمنی این دو استار بود چرا که در بازی آنها در انفورگیون سینا به شدت با زدن مشت های پیاپی به اورتن در گوشه رینگ ادامه داد و به حرف داور مبنی بر توقف آن گوش نداد تا بازی متوقف شود و سینا همچنان قهرمان بماند! اما در شوء راء 1 اکتبر جان سینا مسابقه ای را با مستر کندی داشت که در اوایل آن بازیف سینا مصدوم شد ولی بازی را ادامه داد و در نهایت باخت! اما در راء هفته بعد مشخص شد که این مصدومیت توسط رندی اورتن برای سینا به وجود آمده و بدین ترتیب سینا برای مدتی از مسابقات دور ماند و کمربند قهرمانی به اورتن رسید!

بازگشت رویایی سینا و رسلمنیا 24:
رویال رامبل 2008 فرا رسید و شان مایکلز و آندرتیکر به عنوان اولین نفرات وارد شدند که در نهایت در اواسط بازی آندرتیکر توسط مایکلز و ثانیه ای بعد خود مایکلز توسط مستر کندی از مسابقه حذف شدند. نفر بیست و نهم تریپل اچ بود که وارد شد. همه وی را برنده احتمالی می دانستند! او کودی رودز، میک فولی، بیگ ددی و الیجا بورک را حذف کرد و یک پدگری زیبا به اوماگا زد! شمارش معکوس برای وارد شدن نفر آخر شنیده میشود و همه منتظر بابی لشلی بودند که ناگهان موزیک جان سینا زده شد و در میان تعجب تریپل اچ، وی وارد رینگ شد. کار به جائی کشید که کین، سینا، تریپل اچ و باتیستا باقی مانده بودند. کین برای زدن چوک اسلم به باتیستا و تریپل اچ رفت که توسط آن دو به بیرون پرتاب شد! باتیستا در اجرای باتیستا بامب روی سینا ناموفق بود و ناگهان تریپل اچ وی را از پشت به بیرون انداخت. دو دوشمن دیرینه در رینگ باقی ماندند تا برای جنگ در رسلمنیا تلاش کنند! در پایان این سینا بود که پدگری تریپل اچ را بدل کرد و با یک F-U او را به بیرون انداخت و بازگشت باشکوهی به میادین داشت!
جان سینا به شدت محبوب شده بود و خبری از بووو شدن او دیگر نبود!
سینا، اورتن که همچنان تایتل را در اختیار داشت را چلنج کرد و این دو در نو وی اوت 2008 به مصاف هم رفتند که در حالی که سینا در آستانه پیروزی بود، اورتن بازی را DQ کرد تا همچنان قهرمان باقی بماند. به طرز عجیبی تریپل اچ الیمنشین چمبر 2008 را برد تا نامبر وان کنتندر برای کسب کمربند شود تا بدین ترتیب بازی در رسلمنیا به تریپل ترث مچ تبدیل شود!
رسلمنیا 24 فرا رسید و در نظرسنجی کمپانی تریپل اچ بیشترین رای را برای پیروزی آورده بود. در رسلمنیا سینا برای زدن F-U به تریپل اچ رفت که ناموفق بود و از وی پدگری خورد! تریپل اچ برای پین کردن سینا رفت که اورتن از پشت آمد و یک پانت کیک به تریپل اچ زد و خودش سینا را پین کرد و همچنان قهرمان کمربند باقی ماند.

استوری با جی بی ال و خارج شدن از قهرمانی ها:

در ادامه سینا ریمچ بازی خود را خواست و در بکلش 2008 می بایست با جی بی ال، تریپل اچ، رندی اورتن یک بازی فتال فور وی را برگزار می کردند. این بازی الیمنشین بود و هر کس پین میشد یا تپ اوت میکرد، از بازی حذف میشد! در آن بازی سینا STFU را به جی بی ال زد و وی تپ اوت کرد اما در برگشت پانت کیک را از اورتن خورد و سینا هم حذف شد! در نهایت تریپل اچ با اجرای پدگری روی اورتن قهرمان جدید کمربند دابلیو دابلیو ای شد!

جرقه درگیری سینا و جی بی ال رخ داد و سینا از مسابقات قهرمانی برای مدتی دور ماند. این استوری نقش بسزایی در محبوب شدن هر چه بیشتر سینا داشت! ابتدا سینا در جاجمنت دی توانست جی بی ال را شکست دهد و باز هم در یک بازی فرست بلود در وان نایت استند، JBL را برد. اما در یک بازی جنجالی و تماشایی در د گریت آمریکن بش که جولای 2088 انجام شد، سینا در یک بازی New York City Parking lot Brawl در برابر جی بی ال شکست خورد!

سینا در برابر باتیستا و مصدومیت دوباره:
در شوء راء پس از د گریت آمریکن بش، سینا با جی بی ال درگیر شد ولی در آن بین به اشتباه یک مشت به صورت باتیستا زد تا جرقه درگیری این دو اینجا کلید بخورد! این در حالی بود که
سینا و باتیستا موفق شده بودند با برد کودی رودز و تد دیبیاسی قهرمانان جدید کمربند تگ تیم شوند تا سینا برای بار دوم تگ تیم چمپیونز را به دست آورد ولی بر اثر درگیری که با باتیستا داشت، این کمربند را باخت! در نهایت بازی این دو در سامراسلم تصویب شد و دابلیو دابلیو ای نیز تبلیغات گسترده ای برای این بازی کرد ولی این بازی آنچنان هم زیبا نبود و در پایان باتیستا با اجرای باتیستا بامب دوم برنده مسابقه شد. اما سی ام پانک که در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن جهان بود، میک آدملی، جنرال منجر سابق راء بازی Championship scramble را سر کمربند قهرمانی پانک برگزار کرد که جان سینا هم جزء چلنجرها بود ولی ناگهان ری میستریو جانشین او شد و سینا این بار با بدشانسی از ناحیه گردن مصدوم شد و باز هم مدتی دور ماند!

بازگشت فوق العاده دیگر و رسلمنیا 25:
کریس جریکو در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن بود و خیلی از استارها از جمله باتیستا، سی ام پانک و شان مایکلز را از پیش رو برداشته بود و به راحتی در راء بازی میکرد تا اینکه جان سینا مجددا بازگشت! در نوامبر 2008 و در سوروایور سریز، WWE تبلیغات زیادی را برای بازگشت سینا کرده بود که این امر محقق شد و سینا در آن شب بازگشت و با شکست جریکو، اولین قهرمانی کمربند سنگین وزن خود را جشن گرفت! در آرماگدون هم سینا موفق شد با STF جریکو را مجددا شکست دهد و تایتل را حفظ کند. اما نو وی اوت 2009 فرا رسید و سینا باید کمربند خود را در مقابل کین، مایک ناکس، ری میستریو، کریس جریکو و کوفی کینگستون حفظ میکرد! کوفی در لحظه ورود به قفس مورد حمله کابوس جان سینا یعنی ادج قرار گرفت و ادج جای کوفی در این بازی قرار گرفت! در این بازی سینا با دریافت کدبریکر از جریکو، 619 از میستریو و اسپیر از ادج پین شد! در پایان ادج با اسپیر، میستریو را پین کرد و قهرمان جدید سنگین وزن شد.
 در ادامه ویکی گوئررو، جنرال منجر سابق اسمکدان بازی بیگشو و ادج را بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن در رسلمنیا 25 تصویب کرد اما سینا با نشان دادن ویدئوی بوسیدن ویکی توسصط بیگشو، ویکی را مجبور کرد که بازی در رسلمنیا را 3 نفره کند! سینا یک ورود عجیب و در عین حال به یاد ماندنی در رسلمنیا 25 داشت و در پایان با اجرای یک F-U روی ادج، وی را روی شکم بیگشو پرتاب کرد و با پین کردن بیگشو، برای دومین بار قهرمان کمربند سنگین وزن شد. پس از آن ویکی بازی سینا و ادج در بکلش را به صورت لست من استندینگ تصویب کرد. در پایان آن بازی سینا برای زدن F-U روی سکوی ورودی به ادج رفت که ناگهان بیگشو آمد و یک چوک اسلم به سینا روی پروژکتور ها زد و سینا در پایان 10 شماره بلند نشد و ادج باز هم قهرمان سنگین وزن شد!!

سینا و درگیری با بیگشو و د میز:
سینا در ادامه درگیری های کسل کننده ای با بیگشو و د میز داشت! در جاجمنت دی 2009 توانست با زدن F-U بیگشو را ببرد و هر دو در راء خواستار یک بازی سابمیشن مچ در اکستریم رولز شدند! این بازی ثبت شد و سینا موفق شد در آن مسابقه زیبا با اپلای کردن STFU بیگشو را باز هم شکست دهد تا درگیری این و به پایان برسد! در ادامه سینا یک بازی بی هدف و کوتاه را با د میز در د بش 2009 انجام داد و با سابمیشن توانست بازی را ببرد.

قرار گرفتن در بازی های تکراری برای قهرمانی:
سینا در یک تورنمت برای نامبر وان کنتندر شدن کمربند قهرمانی WWE بازی کرد و در پایان او و تریپل اچ به فینال رسیدند تا برنده آنها با رندی اورتن در نایت آف چمپیونز مسابقه دهد. در بازی فینال، لگسی دخالت کردند و بازی برنده ای نداشت تا مسابقه 3 نفره در نایت آف چمپیونز شود و به نوعی ریمچ رسلمنیا 24! در نایت آف چمپیونز ابتدا تریپل اچ شارپ شوتر را روی اورتن اجرا کرد و پس از آن سینا هم STFU را به صورت همزمان روی صورت اورتن اجرا کرد و اورتن تپ اوت کرد ولی داور نمیدانست که چه شخصی را برنده بازی اعلام کند؟! در ادامه لگسی آمدند و به هر دو حمله کردند و در این بین اورتن یک RKO به سینا زد تا نتیجه رسلمنیا 24 دوباره تکرار شود و اورتن قهرمان باقی بماند! اما در راء بعد از پی پی وی، رقابت Beat the clock برگزار شد و سینا با برد د میز بهترین رکورد را از لحاظ زودتر بردن زد و حریف اورتن در سامراسلم شد! این در حالی بود که لگسی نگذاشتند که تریپل اچ رکورد بهتری بزند! بازی در سامراسلم اغاز شد اما اورتن پس از دقایقی آن را DQ کرد ولی بازی مجددا تکرار شد! باز هم اورتن با قانون کانت اوت برنده شد ولی بازی باز هم تکرار شد!! این بار اورتن با استفاده از طناب سینا را رول آپ کرد و برنده شد ولی داوری دیگر به رینگ آمد و دستور تکرار مجدد بازی را داد!!! در همان لحظه سینا برای اجرای STF رفت که در ان لحظه یکی از تماشاگران وارد شد و داور را زد! پس از شروع دوباره بازی در نهایت اورتن یک RKO زد و برنده رسمی این بازی شد!

دو ماه بعد سینا و رندی اورتن در برگینک پوینت در یک مسابقه I Quiet Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا در آن مسابقه موفق به برد و قهرمان جدید کمربند شد.سینا و رندی اورتن استوری خود را ادامه دادند تا در پی پی وی هل این ا سل در مسابقه ای رندی اورتن موفق به برد سینا شد. در براگینک رایتس 2009 سینا و رندی اورتن در یک مسابقه Iron Man Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا با نتیجه 6 بر 5 موفق به برد رندی اورتن شد. دو ماه بعد سینا در مقابل شیموس در پی پی وی تی ال سی و در یک مسابقه تیبلز مچ با هم مسابقه دادند که شیموس موفق شد آن بازی را ببرد و برای اولین بار قهرمان کمربند WWE شود!

استوری های متفاوت در سال 2010:

در رویال رامبل 2010، سینا در آستانه پیروزی بود که ادج که به تلزگی به میادین بازگشته بود، او را بیرون انداخت و برنده شد. در المنیشین چمبر سینا در مقابل شیموس، تریپل اچ، رندی اورتن، تد دیبیاسی و کوفی کینگستون قرار گرفت که با زدن سابمیشن STF تونست تریپل اچ را تسلیم کند و قهرمان شود اما دقایقی بعد وینس مکمن باتیستا را وارد رینگ کرد و سینا کمربند را به باتیستا واگذار کرد. بعد از آن این دو با هم در رستلمنیا، اکستریم رولز، اور د لیمیت با هم مسابقه دادند که سینا همه را برد و در آخر باتیستا به دلیل این باخت های زیاد با سینا از کمپانی جدا شد!

اخراج سینا در استوری با نکسوس:
در 7 ژوئن 2010 سینا وارد استوری با گروه نکسوس و وید برت شد که در فیتال فور وی با دخالت گروه نکسوس کمربند قهرمانی را به شیموس واگذار کرد. او در تلاش بود که کمربند را در مانی این د بنک از شیموس بگیرد که باز هم با دخالت نکسوس موفق نبود. در سامراسلم تیم دبلیو دبلیو ای که سرگروه آن جان سینا بود با تیم نکسوس مسابقه دادند که تیم دبلیو دبلیو ای موفق به برد شد. در ابتدای آن مسابقه سینا، دنیل برایان که چند ماه قبل به دلیل پرتاب آب دهان به صورت سینا از کمپانی اخراج شده بود را به عنوان آخرین عضو تیم خود معرفی کرد و د میز را به گروه راه نداد! سینا و وید برت در هل این ا سل 2010 مسابقه ای دادند که اگر سینا میبرد نکسوس برای همیشه از هم میپاشید و اگر میباخت سینا باید به گروه نکسوس می پیوندید! سینا آن مسابقه را با دخالت هاسکی هاریس باخت و وارد گروه نکسوس شد. او در مسابقات وید برت و رندی اورتن کنار وید برت بود تا در سوروایور سریز داور مسابقه رندی اورتن و وید برت شد که اگر اورتن میبرد جان سینا از کمپانی اخراج میشد که اینطور شد. اما جان سینا با تصمیم خود برت در راء بعد به کمپانی بازگشت و در مسابقه تیبلز مچ مقابل وید برت در تی ال سی برنده شد تا استوری آن ها در سال 2010 به پایان برسد!

درگیری با د راک و اخراجی دوباره در سال 2011:

سینا در الیمنشین چمیر سال 2011 موفق شد نامبر وان کنتندر شود و باید در رسلمنیا در مقابل د میز بر سر کمربند قهرمانی WWE مسابقه میداد. در رسلمنیا آن بازی را با دخالت راک باخت. در راء بعد بازی د راک و جان سینا در رسلمنیا 28 تصویب شد! سینا در اکستریم رولز عنوان قهرمانی را از د میز با برد در یک بازی سه نفره که جان موریسون هم حضور داشت، گرفت و در اورد لیمیت از عنوانش با برد بازی آی کوئیت مچ مقابل د میز دفاع کرد. بعد از آن وارد استوری با آرتروث شد که که در کپیتال پانیشمنت با شکست آرتروث به این استوری کوتاه پایان داد. اما بعد وارد استوری با سی ام پانک شد که یکی از جنجالی ترین روز های دبلیو دبلیو ای بود. او در این استوری در مانی این د بنک کمربند را به پانک واگذار کرد و اخراج شد و از آن طرف هم سی ام پانک، کمربند را همراه با خود از کمپانی خارج کرد اما با روی کار آمدن تریپل اچ و کنار رفتن وینس مکمن از ریاست، سینا بازگشت. در راء این هفته نیز وی با برتری مقابل ری میستریو مجددا قهرمان کمربند WWE شد تا میستریو که یک ساعت از قهرمانی وی نگذشته بود، فدای این استوری شود! با بازگشت سی ام پانک، جدال این دو در سامراسلم می تواند تماشایی باشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب: بیوگرافی و زندگی نامه کامل یکی از اعجوبه های دنیای رستلینگ؛ جان سینا - قسمت دوم,ساعت 1:30  توسط محمدصابر مشایخی